vaccination

Varje gång jag ska blogga kommer det någonting i vägen!
Vi har inte gjort speciellt mkt, i söndags va jag med min kompis och shoppade i Skärholmen C.
Hon köpte en super söt klänning till Mimi, Tack Sajda!♥
Sen åt vi kul glass, jätte gott! Ja sen köpte vi jordgubbar och åt i solen! :)

Sen igår va jag med Mimi på BVC och hon fick två sprutor, vaccination.
Skönt att det är avklarat nu!
Hon väger 9395 gram och är 76,5 lång och snart 14 månader! Min Plutt!
Jag visade att hon hade rivit sig mycket på armen,magen och rumpan och dom sa att när huden börjar bli röd och prickig och hon börjar klia då ska vi åka till BVC så dom kan titta, för nu var det borta bara rivmärkerna kvar :(
Sen mot kvällen fick hon feber, stackarn. Men idag mår hon bättre!
Imorgon ska hon iallafall till dagis, hon var bara där 1 gång den här veckan.

Ja just ja, jag ska börja på praktik på Lindex från och med måndag.
Roligt och jobba i en klädbutik!
Men ska bara vara där dågra timmar per dag, då Mimi är på dagis och leker.

                                         .Vacker.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback