röda prickar

Idag har vi storhandlat i skärholmen, sen har vi ätit middag och jag sitter nu vid datorn och mumsar med delicatobollar och dricker min favorit dricka -> cola! :D så gott!

Åhh stackars maryam hon har fått massa röda prickar på hela kroppen och hon kliar mycket!
Jag smörjer henne med Mildison och miniderm men det hjälper inte, hon har iallafall tid hos läkaren på tisdag för 1 års besöket. Ja hon fick tiden den här veckan!! Jätte sent tycker jag för hon ska ju få vaccination.
Jag ringde dom flera gånger och dom ba 'okej hon ska få tid snart det va konstigt att hon inte fått än'..
Min kompis son fick tid efter någon vecka efter 1 års dagen..

Det har med röda prickar fick vi en tid till läkaren för några månaders sen och han sa att vi skulle köpa mildison och miniderm det hjälpte lite men nu är det tillbaka, och den här gången i ansiktet med.
Jag sa till dom att hon kanske är allargisk mot något.... Men vi får se på tisdag.

Nu vaknade mimi ska gosa lite med henne!♥


                        Hehe en rolig men söt bild på mimi :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback