Rädd..

Igår fick jag ett brev från läkaren, om ett möte om operationen för halsmandlarna! :(
Den 15 Augusti ska jag dit och dom ska typ kolla dom igen tror jag? Stog iallafall inget om att det är operations dagen... Men vi får se, jag är jätte rädd :( Vad läskigt alltså... Men hellre operation än varje månad sjuk, jag har faktiskt blivit inlagd på sjukhus på grund av dom en gång en natt och en annan gång två nätter!! Stackars maryam som var ganska liten och ville amma men vi fick ge henne ersättning då jag inte var hemma. Saknade henne sååååååååååå!
Min lilla sötnöt!


      


Postat av: Helin

Haha var inte rädd! Du ser och känner ändå ingenting =D

2010-06-09 @ 15:51:59
Postat av: hadeel

Svar: joo man känner efteråt helin!!:( fy va ont det kommer göra

2010-06-09 @ 16:00:18
URL: http://hadeels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback