Ny design

Nu har jag äntligen en ny och super fin design! Tack till duktiga Kaji !!:)

Nu har jag tänkt att jag ska börja blogga lite mer än förut :) Får se hur det håller sig.
Maryam är förskyld stackarn! Så idag vart det ingen dagis för henne.
Justja hon har börjat dagis, har inte skrivit det än!
Hon har varit där några veckor och ibland går det bra och ibland lite sämre :( Min sötnos.
Men annars är dagiset jätte fint och personalen jätte snälla.
Och hon är lite poppis bland barnen i hennes grupp haha :)
Hon älskar att leka med barnen iallafall och det är ju bra.
Men maten äter hon inte alltid men senaste veckan har hon börjat äta lite..

Nu sover min sötnos, stackarn kan nästan inte andas genom näsan :( Och så har hon jobbig hes hosta!
Men hon fick iallafall hostmedicin och nezeril innan hon sov.

I söndags var vi på tivoli/festival i fittja med min kompis det var jätte roligt :)

Här är lite bilder




                                 Jag åkte den i mitten :)


Postat av: Sandra

HEJ gumman! Jo jag mår bara bra tack, hur mår du själv då? :) Ja dt kommer väl, jag är så dålig på att blogga så kan inte bestämma mig om jag ska ha den ellr inte men låter den vara kvar för jag är inte nog modig att ta bort den. Men jag ska iaf försöka. :)

Du får också blogga mer ju. ;) PUSS ♥

2010-06-09 @ 01:31:38
URL: http://saandrasegna.blogg.se/
Postat av: {Mammadagbok♥}

Svar: Hihi! Jaaa kan jag förstå! Men när hon väl börjat springa måste man vara efter hela tiden :P

2010-06-09 @ 11:11:16
URL: http://mammadagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback