Hej

Det var ett tag sen jag blogga, har inte haft tid eller ork helt enkelt! :/
Men iallafall, har inte gjort så mycket idag, varit hemma bara!
Min man har rest till Irak med min pappa och bror, dom kommer hem den 18de, så lite tråkigt utan honom.. :P
Han tog med sig kameran så det blir inte så mycket nya bilder men har en massa från förra veckan så lägger upp några av dom istället!:)
Ja på nyår har vi varit hos min familj (som jag är hos fortfarande) och firat, åt god mat och smällde raketer, fast jag tittade från fönstret kan inte gå ut med bebis :P
Har inte hänt så mycket faktiskt, haft filmkvällar med mina systrar och sånt.
Tips på bra film tas gärna emot :)



                                              Helt underbart söt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback