:)

Hejhej! Var ett tag sen jag skrev, har faktiskt inte orkat!
Men igår så va jag på BVC med Mimi och vägde henne ( Vikt-8545 Längd-71,5 ).
Och så fick vi ett till recept på Propyless.
Ja och idag har vi inte gjort nått speciellt, var nere på centrum och köpte ett linne/klänning till mig och ett jätte fint linne till Mimi som hon kan ha på sommaren och underkläder till mig och små sminkväskor(?) som jag ska lägga alla Mimis tofsar/snoddar/klämmor i :)
Kan tyvärr ej visa bilder på dom för har inte kameran nu, men kan kanske fixa bilder med mobil kameran lite senare!

Och så har vi börjat sova tidigt typ 22.00 och vakna 08.00 :O
Jätte skönt jämfört med tidigare då Mimi var vaken till 05.00 och vakna 15.00 !?!

Nu gråter Mimi ska nog göra lite gröt till henne!
Uppdaterar senare ikväll eller imorgon!

 
                          
                                                 En gammal bild på Mimi 2 månader gammal




Postat av: UNG OCH GRAVID

Tack för tipsen! Söt bebis förresten :)

2010-01-15 @ 19:34:58
URL: http://teenpregnant.blogg.se/
Postat av: Matilda -90a & Snart 2barns mamma!

haha ja hon har ett riktigt trollhår ;)

2010-01-15 @ 23:52:00
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback