sjuk.

Hej allihopa! Sorry för en riktig dålig uppdatering, men ja, jag ÄR dålig på att blogga..
Men iaf, har inte orkat eller haft lust då Mimi har varit sjuk.. Vi fick ju hostmedicin och nu är hostan nästan borta men dom senaste dagarna har varit väldigt jobbiga speciellt på nätterna för det är då febern kommer mest och hostan blir jobbig då man sover, så hon hostade och hostade sen vaknade hon och spydde ( det varade i 2 nätter sen slutade hon spy på natten ). Ända sen hon blev sjuk tills nu vill hon inte äta!! Åhh det är så jobbigt för hon är ju hungrig, det räcker ju inte med att bara amma?! Bara jag ger henne lite gröt så kommer det upp efter en stund.. Men frukt går iaf bättre jaja måste fortsätta och prova och prova! :/

Jaa nu sover Mimi iallafall och hennes pappa hehe men snart vaknar dom :P
Imorgon ska vi äta hos mina föräldrar så jag vet inte hur uppdateringen blir, vågar inte lova nått mer :P
 


                                           Sött ansikte :) ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback