Blandat

Justja hittade det här inlägget på utkast hade visst glömt att lägga ut det :P



Strumpor och vantar från Irak.


Söta toffsar! Från Irak        

Söta klämmor från Irak
                   

 Mer söta klämmor från Irak och härifrån.

Hello kitty necessär som jag för ett tag sen sa att jag köpte hehe har Mimis klämmor i en och toffsar i en!

Mimis docka från Irak! Den är jätte gullig och pratar och sjunger! Hon älskar den♥

En klocka från Irak som spelar musik varje timme.

Sommar skor till mig fast finare i verkligheten :)


Sen så en massa annat till mig kan visa en annan dag! :) Puss!

Postat av: Julia 20 år och två barnsmamma

Fina saker! Hårspännena var ju jätte söta, tyckte klockan var lite cool med olika melodier :)

2010-02-19 @ 14:49:22
URL: http://littlemommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback