Zumba!

Hejsan, alltså igår jag försökte logga in hela kvällen men icke sa nicke!! :/ Det gick inte men aja..

Idag så har jag köpt libero blöjor för bara 89 kr på Ica Maxi! Brukar annars köpa på Matrebellen ( gamla ViVo (??) ) för 129 eller 139 minns ej :O Haha.. Blöj snack :)

Sen så har jag betalat några räkningar idag på banken och handlat lite mat, sen så kom jag hem och vi lagade middag och nu sitter jag här propp mätt! Mimi sover nu, haha jag bloggar alltid då hon sover ;) Nästa vecka ska hon på 10 månaders läkarbesök! :) 10 månader?! Omg asså min stora tjej :) Vad finns mer att skriva? Jo är jätte trött på vintern och snön! Vill resa till ett varmt land nununu!!

Btw jag vill köpa zumba , vet nån vad det är?? :) Det är dans/träning skivor som man blir smal av när man dansar/tränar och man blir en duktig dansare, har laddat ner en skiva men vill ha mer. Kollar ibland på youtube också :P
Ska försöka bli smal!  ♥





Postat av: sandra

Heh jaa ;) 9500 :-

Joo hahah men man försöker ju iaf ;P

Ja vet ej, men hoppas inte dt vill ju inte bli sjuk, buuu. ;( Tack gumman du är ju för söt! :)

BTW, också kollat in dt där ZUMBAA lite är som en rolig grej att göra hemma & samtidigt gå ner i vikt men hittade även en sida med massa andra saker man kan göra hemma även dans då också +annat

-> http://www.slimshopping.se/categories/TraningsDVD

tänkte själv prova på att beställa ngt sådant här framöver ngn gång, skit kul sak & samtidigt få träning, tänkte måste bara tipsa om sidan då jag läste dt där om ZUMBA alltså. ;D Pusspuss

2010-02-16 @ 21:34:51
URL: http://saandrasegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback