bvc

Idag hade Mimi 10 månaders kontroll på bvc men vi kom en kvart sent och jag förklarade för dom att trafiken var seg osv, men dom hade ingen tid till henne idag så imorgon måste jag ringa till hennes BVC sköterska och be henne boka en ny tid till doktorn... Tråkigt att det inte blev av menmen!

Annars så har vi varit hos min familj idag också och åt god mat!
Sen så har vi klippt Mimis lugg idag och hon blev sååååååååå sööööt :D:D
Hehe och hon har verkligen börjat krypa just idag :-o Nice nice!
Längtar till hon kan börja gå. Säkert i sommar och så ska hon ha på sig en supergullig badräkt vid stranden så gulligt ♥ åhh vill ha SOMMAR! =)


Postat av: Sandra

Åh vill också ha sommar så MKT! Tack så jätte mkt guman! :) Pusspuss <3



2010-02-24 @ 01:54:25
URL: http://saandrasegna.blogg.se/
Postat av: SABA

naww va söt säkert hon ska gå i sommaren oroa inte dig !!!

2010-03-02 @ 12:17:25
Postat av: Sissi

sv; jag har 35, men jag har även väldigt smala fötter så 35:orna brukar vara alldeles för breda ;)

2010-03-07 @ 11:19:46
URL: http://enligtsissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback