Alla hjärtans dag ♥

Hej jag uppdaterar väldigt sent idag men jag har haft fullt upp.
Idag har jag tvättat massa kläder, sen så lagade jag en god alla hjärtans dag middag!
Och justja Mimi har börjat säga 'pappa' sen förra veckan (!!) Såå söt jag vill bara äta upp henne när hon säger paaappaa! :D Och Igår sa hon för första gången 'mamma' , omg det var så sött! Så nu säger hon det hela tiden, men mest säger hon pappa.. Vad fort det går, det känns som det var igår då jag födde henne! :/ Och så börja hon små krypa nu hehe hon är lite sen på det men iaf! :) ♥♥ Älskar henne såå mkt, förstår inte hur jag kunde leva förut utan henne ??!?! :O Livet var verkligen tråkigt om man tänker tillbaka ... Men nu ska jag sova så vi hörs förmodligen imorgon! ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback